10/8 - 09

Igår efter promenaden med Johanna så gick vi ner till affären och köpte lite godis och chips och när vi kom tillbaks så kollade vi på film med småbröderna. Det blev filmen Twilight och den är alltid lika bra oavsett hur många gånger man ser den. Vi gick in i mitt rum och jag råkade somna innan jag hunnit ta ut mina linser så gissa om jag hade ont i ögonen när jag vaknade imorse. Jag fick panik och kunde knappt öppna ögonen haha men svullnaden är nästan borta nu. Jag ska hem till Yeliz snart och umgås lite med henne och Melissa och senare ikväll så kanske jag åker till Sävja.
Det är bara 10 dagar kvar till skolan börjar :( :( och jag vill göra något riktigt kul innan. Ska åka till Stockholm på lördag en sista gång innan skolan börjar med Johanna så det kommer nog bli det sista roliga jag gör :)
Nu måste jag åka för Yeliz väntar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0