10/8 - 09

Åkte med Yeliz och Melissa idag till McDonalds. Vi träffade Daniel där, Yeliz man, och så åt vi alla tillsammans. När vi var klara så åkte vi till Gränby centrum och gick runt i affärerna en stund och efter så skjutsade Yeliz hem mig.


Jag gick sedan ut och träffade Kadir och Anna. Vi satte oss i Bäcklösa och rökte vattenpipa och Gona och Sharmin kom förbi en stund och höll oss sällskap. Det var skönt att träffa de och bara umgås. När jag kom hem så var en busig Bebis här så lekte med han lite tills de gick hem. Jag ska gå och lägga mig snart eller bara sitta kvar vid datorn och kolla på någon film. Beror på hur trött jag är om 10 minuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0