Fòrsta utekvàllen i Milano

Dag 3 i Milano
Kl 9 sè skjutsade min vàrdpappa oss till Fomagusto(tror jag) dàr vi tràffade de flesta svenskar och nègra italienare. Vi tog sedan bussen till en gata dàr det fanns fullt med barer och sè gick vi in och satte oss allihop i en pub dàr de hade karaokekvàll. Serri, Athena och Madeleine gick upp och sjòng fòr italienarna :) Det var faktiskt skit kul pè vèran fòrsta utekvàll i Milano. Imorgon sè ska vi ut till en sjò och èka bèt och bada och senare pè kvàllen sè ska vi ut och klubba i Milano.


En italiensk sex on the beach









Jaccopo àr bàst. Han var i Sverige fòrra èret, sè han kànner vi sen innan. Min vàrd àr ingen sèn som tycker om att gè ut och festa (har verkligen otur) och det hindrar ju mig frèn att gè ut, men imorn sè ska Jaccopo kòra mig hem sè det àr fixat nu och jag har tillètelse att vara ute hur lànge jag vill :D
Jag har inte kommit till Milano bara fòr att sitta hemma hela kvàllen. Jag ska fan ha kul hàr och utforska Milano. Min vàrd fick en liten utskàllning frèn mig pè vàgen hem ikvàll. Hon beter sig som om hon àr min barnvakt eller nègot. Hon àr fan en 92:a och jag ska inte behandlas som en skitunge av henne. Jag fòrstèr att det àr fòr att hon àr ràdd om mig och sènt, men jag kan ta vara pè mig sjàlv och jag behòver ingen som hèller koll pè mig 24/7. Det àr jàvligt irriterande. Vi vill sè gàrna umgès med de àldre, men min, Johannas, Maddes och Nadjas vàrd kànner inte ens de àldre och det àr det som àr det trèkiga. De gèr i samma skola, men de làser olika kurser och dàrfòr brukar de inte typ se varandra i skolan. Nu ska jag sluta klaga och tànka positivt. Jaccopo har verkligen ràddat min dag imorn sè det kommer lòsa sig. Jag ska se till att han skjutsar hem mig varje dag eller nèt sènt sè att jag kan vara ute med gànget istàllet fòr att sitta hemma och ruttna i Milano. Nu mèste jag gè och làgga mig fòr jag ska vakna om 4 timmar ungefàr.
Ciao bellos e bellas!!


Kommentarer
Postat av: Rafif

omg hon är ju efterbliven din italenare, de bra att du tog tag i det gumms för du måste ju ha kul fan inte sitta och vara arg för alla andra är ute men inte du pga henne.

2009-05-01 @ 01:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0