Rafif --> Arpines fest --> Jossra

Idag så började jag fixa mig kl 18 medans jag kollade på ett Desperate Housewifes avsnitt och runt halv 8 så gick jag hem till Rafif där Kadir och Shirin var och Jossra kom också efter en stund. Vi satt och pratade och tog en massa kort och sedan så tog vi en promenad till östra Gottsunda där Arpine hade fest.






Väl framme till Arpines fest så gick vi in och hälsade på allt folk och efteråt så gick jag till Yeliz där Sefika och deras mamma var. Satt en stund med de medans Melissa lekte med mitt hår och sedan så gick jag tillbaks till festen. Var där i 5 minuter och sen så gick jag hem till Rojda.




Hemma hos Rojda så satt de flesta tjejerna och fixade sig för att dra till Arpines fest. När de drog så gick jag och Jossra hem till henne och satt vid datorn och åt mat och chips. Kom hem för knappt en halvtimme sen och ska nu kolla på ett till desperate housewifes avsnitt innan jag går och lägger mig. Imorn så ska jag vakna kl 9 för att jag har tandläkartid 10.50. Skit roligt att få vakna så tidigt första dagen på påsklovet, men livet är hårt ibland !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

5e bilden, andra personen.. skit fin blus, vartifrån? :)

2009-04-06 @ 01:11:28
Postat av: Safi

Anonym: Den vita blusen är från Vila :)

2009-04-06 @ 01:29:36
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0