(H) 17/4 - 09

Hejsan alla läsare. Just nu så sitter jag med Johanna, Sara och Rafa hemma hos Ghada och bara tar det lugnt :) Idag så har jag varit i skolan och sedan så hade jag och Johanna ett ärende att göra och efter det så promenerade vi in till stan och träffade Rafif. Vi gick runt lite i stan och sedan så åkte vi hem. Jag och Johanna gick till centrum och handlade lite och så gick vi vidare hem till mig där Rafif väntade. Vi gick sedan allihop hem till Ghada och rökte vattenpipa. De som var här var Shirin, Sara M, Rafif, Johanna, Jossra, Sara Z och Rafa. De flesta har gått nu, och vi ska snart lämna hem Sara Z, för att hon är mörkrädd och vågar inte gå hem själv, och sedan så ska jag, Johanna & Rafa bege oss hem till mig och bara ta det lugnt :)
Sara Zaza är så OND av sig. Hon har suttit och pratat hela dagen om olika dumma saker hon har gjort. LITA INTE PÅ HENNE! Hon hade t.ex. kastat in sin vän i fyrisån, fett taskigt, och idag så spottade hon i Johannas cola och lät Johanna dricka ur det sen HAHA. Hon brukar alltid lägga in socker eller salt i folks drickor så man ska aldrig lämna ett glas ur sin syn om Sara Zaza är i närheten !! Just nu så sitter hon och visar hur en kille hånglade med sig själv haha den här tjejen är komedi. Hon är 12 år och beter sig som en vuxen.
Nu ska jag avsluta detta inlägg och vara lite social av mig.
Bilder kommer senare från kvällen :)

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahah men sara åt klubban som hade varit under hennes fot, usch ! haha payback

2009-04-18 @ 14:25:25
Postat av: Safi

HAHAHA jaa fett äckligt !! hon slicka sitt fotsvett :P

2009-04-18 @ 18:02:27
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0