(H) 10/4 - 09

Idag så har jag varit ute med Aida, Elias & Johainna och promenerat en stund :)

När Elias och Aida gick hem så fortsatte jag och Johainna att promenera en stund och så träffade vi på en vän till oss båda :P. Den här dagen påminde mig så mycket om hur det var förut innan oktober 2008 :) och jag saknar det.

När jag kom hem så kom Johanna förbi och så gick vi till centrum och fixade lite saker. När vi kom tillbaks hem till mig så var det fullt med kvinnor här så vi satt inne i köket och umgicks med min släkt. Just nu så har alla kvinnor gått och det är bara släkten som är här. Min moster ska sova hemma hos oss idag like old times...


Nu ska jag hem till Jazz och röka vattenpipa med Samir :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0