Gästblogg: Rafif

HEEEJ alla kära läsare. Jag sitter här hemma och chattar med Safilation in the nation och vi pratar inte så mkt för hon e så tråkig så ja bestämde mig för att skriva lite i hennes fina blogg om hur min dag har sett ut och om vad jag tycker, tänker å känner tihih^^.

Idag så vaknade jag lite på fel sida och det var inte kul alls. Jag bäddade min säng så fort jag vaknade å städade mitt rum sen gick jag till min syster Lina och lämnade mat och var där en stund sen så gick ja hem och duschade och sedan träffade jag min underbara barndomsvän Lida Ali. Vi tog en promenad med hennes fina amstaf hund Lana som fortfarande är en liten snorvalp. Den e såå söt att den spydde i en port och vi fick SKIT så vi gick upp till Hatice för att häma TOARULLE haha och plastpåse och sedan gick vi tillbaka till den där jävla porten och torkade upp sktien. Efter de så gick vi hem till Lida och drack te och myste och pratade om allt möjligt. sen så gick ja hem och åt DOLMA MMMUUMS, och sen träffade jag mina kära flickor och vi tog en KORT prommmeeniix sen gick ja hem till Rojdas syster för att sörja :( hennes morbror har dött. Vila i frid apo. så ja var lite med Rojda å hennes syster och hennes systers man och sen så gick jag hem och nu sitter jag här och skriver. Det kommer vara sådär halv fint väder imorn 9-10 + grader så ja vet inte vad jag ska göra. Jag får väl ta dagen som den kommer fiifään. Nää nu tänkte jag avsluta denna fina historia med några härliga bilder. enjoooy


Kommentarer
Postat av: kadir

Omg vi ser ut som häxor på bilden, HAHAHAHAHA

2009-04-06 @ 12:29:05
Postat av: Safi

Kadir: HAHA nej det gör ni INTE !!

2009-04-06 @ 12:33:06
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Rafif

KADIR SEJ INTE VII jag ser alltid bra ut :D (H) HAHAHAHA

2009-04-06 @ 18:32:27
Postat av: Safi

Rafif du är fotogenisk :P

2009-04-06 @ 19:58:46
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Rafif

hahh hela jag e fin på bilder och i verkligheten

2009-04-07 @ 13:55:25
Postat av: Safi

haha Rafif det där låter som Jossra :P

2009-04-07 @ 15:24:21
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Rafif

haha kanske dee kanske

2009-04-08 @ 14:36:58
Postat av: Laaajdaa =)

HAHAHA rföööw du e bara för sköön hahaha fast du måste erkänna att vi hade kul med Lana

2009-04-08 @ 23:35:38
URL: http://laaajdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0