Gästblogg: Athena

Shulululu alla åsnor!

Jag kände att den här bloggen behövde livas upp lite så därför ska jag blogga lite för Safi idag!

Vädret är dunder idag, solen skiner och alla blattar börjar äntligen känna sig hemma :) (ha ha ).
Men men den oturen vår klass har så måste vi sitta på en as tråkig biologi breddning lektion medans alla andra e ute och njuter av det härliga vädret!
Men vi slutar ändå klockan halv tre idag och efter de så är de PÅSKLOOOV WIHOO, eller kycklinglovet som jag brukar kalla de för (dont ask me why). Efter skolan ska jag nog dra ner på stan och ta en fika kanske?

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men något skojj borde man väll ta och hitta på för uppsala har ju verkligen SÅ MYCKET KUL ATT ERBJUDA.

Aja nu måste jag fortsätta låtsas "hänga med" på lektionen tack och hej leverpastej!

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0