(F) 24/4 - 09

Det är riktigt skönt väder idag :D Jag hade kriminalteknikprov och det gick sådär. Nu är det provet gjort i alla fall, så jag kan slappna av tills jag kommer tillbaks från resan, för då kommer jag ha dubbelt så mycket skolprov och uppgifter att göra :( men det får jag tänka på senare för nu vill jag bara ha kul.
Efter skolan så träffade jag, Johanna och Madde en vän och sedan så promenerade vi in till stan. Vi kom hem för en stund sen och vi har precis ätit. Vi ska snart ut igen och senare på kvällen så ska vi hem till Rafif. Hon har tjatat nu i flera dagar om att jag ska komma, så nu får jag väl ta och göra det. Johanna ska sova här ikväll (hennes andra hem :P) och jag har lovat henne att vi ska ha skit kul tihi :P
Ni får ha det så bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0