8-9/4 - 09

Idag så har jag varit hos min morbror, hämtat Rawia och sen gått hem till Aida och från Aida hem till mig. Kollade på de två nyaste avsnitten av The Hills och sedan kom Aida hem till mig. Vi mötte Jossra och så gick vi alla hem till Jazz och satt där i 2 timmar och pratade om allt möjligt. Kom hem för mindre än en timme sen och sitter nu på killarnas dator. Min fucking cp dator har fått ett STORT virus som inte kan stoppas (Trojan) och jag kan inte heller formatera om datorn för att det krävs ett lösenord som inte jag har eller kan :@ så nu har jag ingen dator i mitt rum längre som jag kan använda under lovet och det är jävligt irriterande!! Jag får klara mig, tur att vi har tre andra datorer hemma som jag kan använda när det behövs. Nu ska jag passa på att plugga till nationella provet i Matte B som är den 22 april. Har tre kapitel kvar, på ungefär 90 sidor, att räkna och 13 dagar på mig. Har en stor känsla av att detta inte kommer att gå bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0