7/4 - 09

Johanna och Madeleine kom hem till mig runt 11, vi åt pannkakor med sylt och socker och sedan så började jag fixa mig inför idag. Madeleine åkte hem för att packa, hon ska till Västervik imorn och vara kvar där hela lovet så jag kommer sakna henne :( men är glad att jag fick träffa henne en stund innan hon åkte. Aida kom efter en stund och Johanna gick hem till Rafif. Jag och Aida gick hem till Wafa, som inte var hemma, och hämtade Elias. Jag hade inte träffat honom på evigheter så jag hade saknat honom jätte mkt :D. Han kom fortfarande ihåg mig och jag är fortfarande hans bästa vän :D :P


Just nu sitter jag ensam hemma och har skit tråkigt. Har storstädat hela huset och jag väntar på att mina föräldrar ska komma hem så att jag kan åka till Sävja, hem till Peyman och vara där med tjejerna.

Kommentarer
Postat av: Madde

aw gullig Safi <3 Kommer sakna dig också <3

2009-04-07 @ 17:30:11
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Safi

Tihi :D <3

2009-04-07 @ 23:58:34
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0