6/4 - 09

Igår så somnade jag till slut halv 5 på morgonen och vaknade efter 4 timmar. Kl 9.15 så hade jag tandläkartid för att jag skulle laga en tand. Gick in och satte mig och pratade med min tandläkare Sonja som jag har haft sen jag var 3 år. Jag fick bedövning och så lagade de min tand, men bedövningen hjälpte inte och jag kände allt de gjorde och det gjorde så JÄVLA ONT. När de var klara så la tandläkarn något för att stärka mina tänder och jag fick inte äta eller dricka något på en timme, så var det förra gången också, och det är skit jobbigt för det första man vill göra när man kommer hem är att äta frukost eller något och efter en timme så tappar man matlusten med den där äckliga saken i munnen :P

Runt 14 så kom Johanna till mig och väntade på att jag skulle bli klar så att vi kunde gå ut och promenera, men jag körde en Rafif idag (var lika seg som henne) och Johanna fick vänta i 4 timmar för då var jag klar :P. Vi promenerade då till centrum och köpte påskgodis och dricka. Vi träffade på Rafif och Shirin och så gick till Burger Inn och åt. Kom hem för en stund sen och Johanna åkte precis till en fest i Sävja. Jag lägger ut bilder från dagen senare för nu ska jag hem till Jossra där sötnosen Peyman är och umgås lite med de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0