6/4 - 09

1. Vad är ditt mellan-namn? Jag har inget mellan-namn.
2. Vilken tid gick du upp i morse? 08.30
3. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja
4. Vem vet mest om dig? Aida och Jossra.
5. Vad gör du på fredagskvällar?
Antingen festar eller umgås med vänner.
6. Bästa filmen du någonsin har sett? Coyote Ugly
7. Saknar du någon just nu? Ja, mina mostrar i Palestina. 
8. Hur mår du idag? Bra men jävligt trött..
9. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga
10. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jag gick första året på gymnasiet och jobbade på Ventelo AB :)
11. Bästa minnet från sommaren 08? The voice med tjejerna :)
12. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Palestina
13. När var du där? 2005
14. Är du rasist? Nej
15. Har du helt svenskt ursprung? Nej
16. Om nej, vart kommer du ifrån? Palestina
17. Föredrar du svenska eller utländska killar? Utländska killar!!
18. Ser du fram emot någonting just nu? Ja, Milano resan och sommarlovet.
19. Sköter du skolan? Ja, alltid.
20. Vad hade du för betyg förra terminen? 1 MVG, 4 VG OCH 4 st G
21. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG
22. Vilket ämne var det? Av vad jag minns nu så har jag fått MVG på ett Geografi, Historia - och Engelska prov.
23. Har du fått Ig på ett prov? Ja, på alla mina Matte B prov :P
24. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej
25. Anser du dig vara intelligent? Ja.
26. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Då jag var liten och inte brydde mig om något.
27. Den värsta tiden då?  När jag var runt 13 - 16 år.
28. Nar du mått jättedåligt psykiskt? Nej
29. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej, aldrig
30. Har du haft sömnproblem? Ja, nångång ibland.
31. Hur ofta gråter du? 1 gång per halvår typ
32. Vad gör du när du mår dåligt? Vill helst vara ensam utomhus.
33. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Vänner och Yeliz.
34. Vill du ha tillbaka någon av dina ex?
Absolut inte.
35. Vilken klass går du i nu? Sp2a
36. Vilken skola? Fyrisskolan
37. Har du varit otrogen någon gång? Ja
38. Har någon varit otrogen mot dig? Ja
39. Är du stolt över dig själv? Japp
40. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag inte dömer folk för lätt
41. Vad får du ofta komplimanger för? Mina LÅNGA naglar
42. Har du lätt att få folk att skratta? Ja ibland så..
43. Cider elller öl? Cider såklart
44. Har du några talanger? Nej
45. Vet du om någon är kär i dig? Ja
46. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Ja, oftast så kommer vi bra överrens 
47. Vad står det i ditt senaste sms? Aaa vet... skit drygt av Johanna.
48. Hur lång är du?
1.55 cm.
49. Hur mycket väger du? 52
50. Vilken storlek har du på kläderna?  XS och ibland S

Kommentarer
Postat av: Haanna karlsson'

Svar: jo jag håller med, jag passade inte så bra i svart hår.

Synd för jag tycker det är fint :)

2009-04-06 @ 14:37:50
URL: http://haannak.blogg.se/
Postat av: S

Sv; Kanske? Får se :)

2009-04-06 @ 17:26:52
URL: http://laurenconrad.blogg.se/
Postat av: Aida

KAN DU INTE DITT MELLAN NAMN Safii lägga av!!

ska jag skriva dett?+ oki jag skriver första bokstaven D.... RESTEN VET DU:p

2009-04-06 @ 23:52:51
Postat av: Safi

Aida: HAHAHA TYST DIN JÄVEL :P :P jag har INGET mellan-namn din banan :D <3

2009-04-07 @ 00:18:20
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0