500:e inlägget

Vi lyckades flytta fram rättskunskapsprovet som vi skulle ha nu på tisdag till den 28 april.. jag åker den dagen till Milano så jag kommer ändå inte hinna göra provet, men kommer få göra det efteråt. Kanske den 7 maj.
Den dagen jag åker till Italien så kommer vi ha ett engelskt nationellt prov, och den måste vi göra innan vi åker och den början 8.30 och är mellan två - tre timmar lång. Så jag kommer vara klar mellan halv 11 - halv 12 och mina föräldrar vill att jag kommer hem innan jag åker eftersom de vill säga hejdå och sånt, och jag har ingen aning om hur jag ska hinna göra det eftersom vi ska antingen vara i centralstationen i Uppsala kl 12.45 eller vara i Arlanda 13.30 (man får bestämma själv hur man vill ta sig till flygplatsen) och om jag åker hem innan jag reser så kommer jag tvinga min pappa att skjutsa mig till Arlanda, men jag orkar inte höra hans prat om hur jag ska sköta mig därborta i Italien, han kan vara jätte jobbig ibland och så kommer han aldrig vilja släppa taget om mig haha :P Det kommer vara första gången jag åker utomlands utan någon av mina föräldrar och det känns faktiskt lite läskigt, men det kommer nog gå bra. Jag kommer ju ha Johanna, Madeleine, Athena och Nadja med mig och det kommer bli så jävla kul. Det roligaste är nog att jag kommer få uppleva att vara utomlands med några av mina närmaste vänner helt själv utan mina föräldrar eller släktingar. Det bästa är att ingen känner mig därborta :P (alla släktingar som läser mig blogg, jag driver bara!) men jag kommer sköta mig ändå :P tihi (som Johanna säger).

Nu ska jag gå och äta Coco Pops och sedan gå och lägga mig.
Skönt att jag har sovmorgon imorn till 10.45 :D


Godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0