30/4 - 09

Dag 3 i Milano

I skolan imorse






Kyrkan i Milano






Po vag till Duomo



Rafif!! Kolla namnet pè affàren (OUSHO)


Duomo
Vi har varit i Duomo hela dagen idag typ.
Philip var sè skon, haha han drev med jatte monga italienare. Nadja och Johanna lotsades vara lesbiska och so gick Philip fram till folk och frègade: what du you think about the swedish lesbians girls? haha och han fick olika svar frèn olika folk. Nogra sa great och andra sa ingenting.

Duomo àr typ som en stor domkyrka fòr katoliker, och nàr vi skulle go in dit so stoppade vakten mig och Nadja och sa typ att vi var fòr làttklàdda fòr att gè in i kyrkan HAHA. Vi fick vira runt en troja over vèra bakdelar fòr att kunna komma in. Det var sè jàvla fult sè efter 10 minuter so gick jag och Nadja ut och vantade dàr ute tills de andra kom ut :P










Det har benet ger tur po examendagen.
Holler man i benet so brukar man klara av examen i skolan :)





Gallerian








La Scala



Efter att vi hade varit i La Scala so gick vi och at lunch. Alla gick till ett stalle som hette Luini och kòpte take away mat och sedan gick jag, Nadja och Johanna till McDonalds och satt dar. Deras uteservering ar jatte fin och vi satt dàr ett bra tag.
har ar en bild po pommes fritesen i McDonalds som jag skrev om igor.


Det ar so har de flesta toaletter ser ut i Milano (speciellt i skolan)


Nàr vi kom hem sè okte min vàrdtjej till hennes volleyboll tràning och jag och vàrdmamman tog en promenad till den lokala mataffàren och handlade lite chips och dricka till mig.

Klockan 9 ikvàll so ska vi tràffas allihop och sen go ut till en bar/pub.

Kommentarer
Postat av: Rafif

HHHHHAHAHAHAHAHAHAHA omg faaan va roliiiiigt oushooooooooo, jag saknar dig din jäääffffeeelll, johanna och madde mina söta bönder jag saknar er oxå inte bara saffan min. hhahaha<3<3

2009-05-01 @ 00:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0