28-29/4 - 09

Dag 1 i Milano

Hade verkligen en tom kànsla i magen under hela dagen. Det kàndes verkligen inte som om vi skulle resa till Milano òverhuvudtaget men nu àr jag hàr och det kànns bra faktiskt.
Vid 12 so kom min familj och m;tte mig vid centralstationen och l'mnade min vaska och min mamma ville verkligen inte sl'ppa taget. Hon krama och pussa p[ mig hela tiden. Kommer sakna henne !!
Flygresan var helt okej, men tre timmar k''ndes som 10 timmar och det v'rsta var att jag inte kunde roka. Det var typ det enda jag t'nkte pa haha. N'r vi anl'nde s[ tog vi bussen in till terminalen och darifron so tog vi en buss till toget. Vi fick oka tag i en timme ungefar och sedan so var vi framme. Det var kul att traffa alla igen. Jag, Johanna och Madeleine visste inte hos vilka vi skulle bo hos, men det loste sig ganska snabbt. Tjejen jag bor hos heter Chiara och idag so fyller hon faktiskt 17 ar. Hennes foraldrar och tvillingbror ar verkligen jatte trevliga och de forsoker verkligen kommunicera med mig fast de inte 'r s[ bra p[ engelska, men det g[r helt okej faktiskt. Vi blandar lite med engelskan och italienskan.
N'r jag hade h'lsat p[ alla so at vi en gemensam middag. Det var tre r'tters middag med forratt, huvudratt och efterratt. Maten var inte alls god som den ar i Sverige. Till efterratt so skulle vi ata torta for att de fyller ar men ville inte ens smaka po den for den sog inte alls god ut haha, men hennes foraldrar ar ialla fall jatte gulliga.
Imorn so ska vi vakna 6.30 och ta bussen till skolan kl 7.30. Vi kommer vara i skolan tills de slutar och sen s[ ska vi po shoppingtur i Milano.
Jag ber om ursakt om texten ar svar att lasa men jag fixar det nar jag kommer tillbaks hem.
Har ar nogra bilder fron idag..

Bussen po vag till Arlanda


I flyget






Flygplatsen i Milano







Po toget till centrala Milano



Kommentarer
Postat av: Rafif

älsklingaaaaaaar saknar er redan

2009-04-29 @ 12:18:40
Postat av: johanna

alsklingar

2009-04-29 @ 20:17:08
Postat av: Safi

Rafif: Vi saknar dig oxè !!!

2009-04-30 @ 18:01:37
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0