27/4 - 09

Jag har varit så stressad idag med att fixa de sista sakerna inför resan och därför har jag inte kunnat uppdatera bloggen förräns nu. Dagen började med vanlig skoldag som vanligt förutom att jag hade håltimme i över 3 timmar. Efter skolan så promenerade jag, Johanna och Madeleine in till stan. Madde åkte hem och Johanna följde med mig och träffade min mamma. Min mamma köpte 3 nya leggings till mig och en ny maskara. Min mamma är bäst :D !! Vi gick och växlade svenska kronor till euro så det är fixat nu. När vi var klara så åkte vi hem och har bara varit hemma sen dess och packat och plattat mitt hår för imorn. Fick besök av Jossra och Rafif och de var här ett bra tag :) Jag kommer sakna alla mina vänner och min familj, haha men de kommer sakna mig mer än vad jag kommer sakna de.

Rafif ska skicka ett brev till sin kompis, och vi satt och pratade om det, och jag säger något om att förut så kunde man bara kommunicera med brev och då säger smarta Jossra att man brukade skicka brev med hjälp av fåglar HAHA och det brukade man inte. Det är bara en myt och Jossra har trott att man har gjort det hela tiden hahah :P

Imorn så ska jag vakna kl 5 på morgonen och fixa det allra sista och packa sånt som jag kommer använda imorn, och efter det så ska jag åka till skolan och göra ett nationellt prov på engelska. Runt 12 så ska mina föräldrar möta mig vid centralstationen i Uppsala med min resväska. Det kommer kännas konstigt att säga hejdå till de :P men det känns fortfarande inte som om jag ska resa imorn. Det känns typ som om jag ska åka till Stockholm och sen komma tillbaks senare på kvällen. Det kommer kännas verkligt när jag sitter i flyget och det har lyft !!

Jag ska försöka uppdatera bloggen imorn, men om jag inte kan göra det så får ni ha det så bra och njuta av det fina vädret. Det kommer regna i Milano de närmaste dagarna men på fredag så blir det 25 grader varmt, SKÖNT!! Jag ska verkligen njuta av allting på resan för sen när jag kommer tillbaks så kommer jag ha ett helvete med alla prov och uppgifter som ska lämnas in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0