26/4 - 09

Igår så följde Jossra med mig hem till Aida. Vi satt där en stund och så räknade vi alla hennes pengar som hon skulle ta med, det blev 715 dollar sammanlagt. Det är mycket pengar för hon ska bara vara i Usa i 9 dagar ungefär :P


Efter att vi hade varit hos Aida så promenerade vi hem till Ghada. Vi tog ut Bebisen, först hem till Jossra och sedan till centrum. Vi åt i Burger Inn och Bebisen var skit jobbig då. Han var på skit bra humör och det betyder att han automatiskt också blir på bushumör så han vägrade sitta still och sprang överallt :S haha fett jobbig men han är ändå världens sötaste unge och det går inte att bli arg på honom!!





När vi hade ätit och handlat lite så gick vi hem till mig, Jag bytte om, och så kom Johanna och Madeleine hem till mig. Vi gick alla då (förutom Jossra som skulle på kalas) hem till Ghada och lämnade tillbaks Bebisen och tackade för lånet :P haha.. Vi gick ut och promenerade och efter det så gick vi tillbaks hem till mig. Johanna och Madeleine åkte in till stan och jag stannade kvar hemma.


Senare på kvällen så gick jag, min mamma och min syster hem till min morbror och satt där en stund.
Rawia på bilden :)


Det var vad jag gjorde igår. Idag så vill jag bara ta det lugnt och packa lite. Rafif ska komma hit senare och hålla mig sällskap. Min morbrors fru och min mamma pratade igår om att de skulle grilla ute, men jag är inte säker på om det kommer bli av, annars så kmr jag bara gå förbi och äta och sen hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0