25/4 - 09

Igår så spenderades kvällen först utanför treklangen skolan med tjejerna och sedan hemma hos Rafif :)


När jag och Johanna kom hem så började vi packa inför resan. Jag provade en massa kläder och nu är jag nästan klar med packningen. Det är bara små saker kvar att packa ner men det kmr gå snabbt att göra det.


Jag kan inte fatta att vi åker om 3 dagar :D !!
Aida åker till USA imorn så idag ska jag gå förbi henne en stund och önska henne en trevlig resa :)

Juste, Johanna är bäst!! Hon fixade nästan så att jag och Madde får jobba under Europavalet den 7 Juni. Vi ska då jobba mellan kl 9 på morgonen till kl 12 på kvällen och bara räkna röster en hel dag. Det är bra betalt så det är lätt värt det :)
Vi har skickat in en intresseanmälan nu och väntar på svar på om vi får jobbet eller inte :)

Madde är i stan nu med hennes pappa och köper ett överfallsalarm haha så att om någon av oss (mest Madde) blir överfallna av någon i Milano så kommer det börja tjuta skit högt runt omkring Madde så att överfallaren blir rädd haha :P Madde har värsta säkerheten runt omkring sig. Bra att ha en pappa som är major och kan sånt :)

Jag vakna tidigt idag på grund av att Johanna skulle åka in till stan och träffa Madde så nu ska jag laga frukost till min älskade familj. Ska försöka uppdatera bloggen senare :)

Jag har ett stort behov av att träffa Bebisen idag så det måste jag göra, och Jossras söta mamma vill träffa honom så jag ska nog dit och hälsa på :)

Kommentarer
Postat av: Jossra

Bäst för dig att du kommer haha :D och vänta du bara lägger upp den där bilden, jag har en jätte snygg bild på dig från igår hahahah ;)

2009-04-25 @ 12:42:06
Postat av: Safi

Jossra: HAHA och vart har du tänkt dig lägga ut den bilden? haha de e inte så att du e medlem på någon hemsida

2009-04-25 @ 20:45:19
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Jossra

de sant :p

2009-04-26 @ 11:13:18
Postat av: Safi

Jossra: hahaha <3

2009-04-26 @ 11:25:25
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0