23/4 - 09

5 dagar kvar till Milano :D
Gud vad jag längtar.. det som är bestämt nu är att någon dag så ska vi till Venedig och vara där i 8 timmar. Vi ska även på Inter-Lazio matchen 20.30 den 3 maj och så ska vi gå på en massa shoppingturer och på sight-seeings :D 
Flyget till Milano lyfter den 28 april kl 15.20 och jag landar i Sverige den 5 maj kl 14.20.
På måndag så ska jag träffa min mamma i stan och så ska vi gå och växla våra kronor till euro. Hon vägrar ge mig mer än 2000 kr (ca 200 euro) så hoppas jag klarar mig med det :/. Maten och bussbiljetter kommer skolan betala i Milano så mina pengar ska bara gå till nöjessaker, som t.ex. att shoppa och till fotbollsmatchen och sånt.

Vi skulle egentligen ha matte nationella igår, men så ändrade de provet till den 29 april och då är jag inte här, så nu ska vi som åker till Italien få göra matte nationella den 26 maj och det betyder att jag har gott om tid på mig att plugga. Har 2 kapitel kvar att räkna och ungefär 90 sidor så det måste jag skaffa mig tid att plugga på..

11.30 idag så har jag italienska prov så jag ska vara hemma tills dess och plugga. Mitt liv denna vecka har bara gått ut på att plugga. Idag så ska jag få ta en lång välbehövd paus. Halv 5 så ska jag till Stenhagen och träffa Binta. Binta är danstränare och min syster och hennes kompisar vill börja i Bintas nybörjargrupp så min mamma vill att jag följer med så att små tjejerna inte tappar bort sig i Stenhagen. Efter det så ska jag tillbaks till mitt älskade pluggliv för imorn så har jag ett stort kriminaltekniksprov :(


Kommentarer
Postat av: johanna

du är så vacker !

2009-04-23 @ 13:33:44
Postat av: Anonym

Johanna: Tack hjärtat <3

2009-04-23 @ 19:16:11
Postat av: Safi

Johanna: Tack hjärtat <3

2009-04-23 @ 19:16:35
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: jasmin

vems arm är de busunge....

2009-04-23 @ 23:54:12
Postat av: Safi

Jazz: Det är Rafifs arm :P

2009-04-24 @ 08:16:31
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Jasmin

HAHAHA jag vet... såg hela bilden där nere, tänkte bara skrämma upp släktingarna lite hihihihi :P nää retas bara, hoppas du får de bra i milano

2009-04-24 @ 10:47:22
Postat av: Safi

Jazz: haha isåfall så är det min pojkväns arm :P haha om du nu vill skrämma släktingarna!!

tack så mkt

2009-04-24 @ 14:59:38
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0