20/4 - 09

Nu är det bestämt att vi ska på Inter-Lazio matchen när vi är i Italien. Vi fick skriva under idag om vi ville följa med på matchen eller inte och det kostar bara 250 kr för tjejer och 350 kr för killar att gå på matchen. Ja, det är dyrare för killar, riktig diskriminering, men det är bara bättre för oss tjejer att vi kan gå för ett billigare pris :P

Vi fick veta idag att de ska flytta på matte nationella provet. Vi ska ha den den 29 april istället för nu på onsdag, så då kommer jag missa den, och det kommer påverka mitt betyg jätte mycket. Jag kommer få IG på Matte B så jag ska skriva in mig på sommarskola efter jag har kommit tillbaks från Italien för jag har inget annat val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0