14/4 - 09

Första skoldagen idag efter påsklovet och det gick faktiskt bra. Lyckades somna runt 3 på morgonen och vaknade 3 timmar efteråt men kände mig ändå pigg. Jag kommer ha 1 - 2 prov varje vecka framöver, så jag kommer inte ha något liv och bara sitta hemma och plugga för det mesta. Vi fick sluta tidigare idag så efter skolan träffade jag Raoas och han följde med mig till försäkringskassan där jag beställde ett EU kort. Kvinnan som jobbade i försäkringskassan sa att kortet kommer mellan 10 - 14 dagar med posten, och jag åker till Milano om exakt 14 dagar, så hoppas kortet kommer innan resan. När vi hade varit i försäkringskassan så åkte vi till Gottsunda och nu är jag hemma och ska snart till centrum och handla lite åt morsan :)
Ni får ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0