(F) 1/4 - 09

JAG HAR TAPPAT BORT MITT SKOL BUSSKORT !! Det är första gången jag tappar bort något viktigt :( och nu måste jag betala 300 kr för att få ett nytt och jag har inga pengar kvar för jag har typ köpt kläder för alla mina pengar. Tur att jag har Aida som ska låna ut pengar till mig så att jag kan köpa ett nytt skol busskort imorgon. Denna dag började med skola som vanligt. I slutet av skoldagen så gjorde jag mitt engelska grammatik test och det gick faktiskt bättre än jag hade förväntat mig och det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara. Senare så träffade jag Aida och vi gick runt i stan och shoppade lite, och det var DÅ jag tappade bort mitt jävla busskort någonstans. Runt 18 så åkte vi hem till Gottsunda. Var hemma en kvart och sen så gick jag ut och tog en lång promenad med Lalesh. Vi gick runt hela östra, gipen och sist till centrum. Det var länge sedan jag träffade henne och bara pratade så det var kul att träffa henne igen och bara prata ut om allt precis som det var förr i tiden innan gymnasietiden började.

Efter långpromenaden med Lalesh så gick jag förbi Rafif där Johanna och Jossra var. Jag satt där en stund och sedan så följde jag med Jossra hem till henne. Kom hem för en stund sen och jag ska nog sova snart. Är skit trött och det är så skönt att det bara är två skoldagar kvar och sedan så är det påsklov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0