13/4 - 09

Min morbror Mahmouds familj och Jazz familj har varit på besök hemma hos oss idag så jag har umgåtts med mina små kusiner en hel del idag, speciellt med Tagreed. Johanna kom också sedan och då gick vi till centrum och åt i Burger Inn och sedan så kom vi tillbaks hem till mig. Efter ett tag så gick vi ut igen och var med Johainna, Afrah och Raoas ute på gården en stund. Vi gick till källaren och hämtade min resväska därifrån för snart så ska jag börja packa inför Milano resan. Ska inte ta med mig så mycket kläder för jag tänkte köpa en hel del där om pengarna räcker till. Så jag ska ta med mig 10 outfits med mig, fast vi bara ska vara där i 7 dagar, så att jag har andra kläder också med mig för att om det skulle hända att jag skulle ångra mig eller något. Efter att vi hade hämtat väskan så gick vi upp till mig och Johanna åkte hem.
Rafif och Jossra kom lite senare och de har plattat sitt hår hemma hos mig båda två. De gick hem för en halvtimme sen och jag ska snart gå och lägga mig.
Skolan börjar imorn :(..
Imorgon efter skolan så måste jag gå till försäkringskassan och skaffa ett EU kort (europeiskt sjukförsäkringskort) inför resan för jag har tydligen ingen. Jag vet inte varför, men jag har en stor känsla över att jag inte kommer få åka till Milano, för att mitt pass går ut den 9 Juni och vissa flygbolag har som regel att man måste ha ett pass som är giltigt i mer än 6 månader för att få åka med. Vi ska åka med flyget easyjet och jag har läst lite om deras regler och det står inget om hur länge passet måste vara giltigt, förutom att man bara måste ha ett giltigt pass, så jag hoppas verkligen att jag får åka med och att min magkänsla har fel och att jag har oroat mig helt i onödan.

Bilder från idag




Kolla hur långt mitt hår har växt :D :D och det är lockigt till och med.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0