29 - 30/11 - 08

Innan jag drog till festen så kom Sanna förbi en stund, så kollade vi på 2 avsnitt av The Hills.
Senare så tog jag bussen till Gränby. I bussen så träffade jag Aida och så åkte vi tillsammans till Sweets och Sonys fest. De bjöd på bengalisk mat och på en massa andra godsaker. Det var även några som uppträdde. Aida, Sweet och Sony dansade indisk dans och Shilan dansade en dans åt en av Michael Jacksons låtar.
Fick skjuts senare av Berivan och hennes bror till östra Gottsunda. Var hos Yeliz en stund och tog det lugnt och lekte med Melissa. Melissa var på bus humör som hon alltid är, hon jagade mig och skrek I Kill You haha fett gullig, men ond.



Efter att Melissa somnade så kollade jag och Yeliz på serien Paris New Best Friend. Det är en serie där Paris Hilton letar efter en ny bästa vän. Skit löjlig serie, men ändå rolig.
Mohamed kom och hämta mig kl 1 och så promenerade vi hem.
Det var en trevlig kväll och här är några bilder från festen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0