27/11 - 08

Under vårterminen 2009 runt april - maj så ska de som läser italienska steg 2 få åka på en skolresa till Italien i Milano. Vi ska spela in en video på måndag där vi ska få presentera oss själva på ITALIENSKA. Ska bara säga en mening: Sono Safi ho diciotto anni som betyder Jag är Safi och är 18 år, men mitt uttal på italienska är inte bra, så italienarna kommer säkert skratta åt mig :P. Johanna, Madde och Nadja ska sjunga Lucia sången medans de har tomtemössor på sig och så ska jag få filma de. Vi ska skicka videon till italienarna som vi ska bo hos när vi åker dit, och så ska vi få en video från de med där de presenterar sig själva. Längtar verkligen tills vi åker :) Det kommer bli skit kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0