25/11 - 08

Under helgen så sov Johanna hos mig, som hon alltid gör :P Hon och Madde har tänkt på att bygga en koja på min balkong så att de ska kunna flytta in hos oss eftersom de ändå alltid är hemma hos mig :P

I lördags så skulle jag och Johanna till Harmens fest. Vi gick till Rafif först och satt där en stund, sedan gick vi till festen och hade det kul. Efter några timmar så kom Mohamed, min bror, förbi så gick vi hem tillsammans.

Jag, Johanna och Mohamed satt i köket och lagade mat och pratade till runt 2 tiden. Till slut så hamna Mohamed och Johanna i en liten konflikt och det hela sluta med att Mohamed fick ketchup över hela hans mobil och Johanna fick senap på hennes hår. Skit äckligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0