25/11 - 08 - USA

Efter gymnasiet så har jag tänkt på att åka till Orlando i Florida och bo där i ett år med min farbror Abed, hans fru Linda och deras dotter, som är runt 12 - 13 år. Kanske jobba som Au Pair eller med något annat. Ett bra tillfälle att lära sig bättre engelska och så kommer jag bort ett tag från Uppsala, inte för att jag känner något behov av det, men det skulle vara skönt att bara försvinna ett tag. Men vi får se hur det blir med det, det är i alla fall ett och ett halvt år kvar tills jag tar studenten. Vad som helst kan hända under den tiden

 


Kommentarer
Postat av: Binta

Braaa hjärtat, skiit bra!!

gör något av ditt liv fastna INTE i gottsunda!<3

2008-11-26 @ 21:35:20
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0