8/12 - 08

Vi har firat Eid idag med släkten. Valde att gå till skolan idag fast jag egentligen borde ha stannat hemma, men jag gick bara på en lektion. Våran släkt brukar göra så att tjejerna stannar hemma och männen brukar gå till moskeén och sedan gå runt till varje familj. Jag hann hem innan hela släkten kom. De kom samtidigt idag och satt här i en kvart sen drog de vidare till en annan familj.
Johanna kom hit när allt hade lugnat ner sig och var här en stund. Samir kom också hit igen, han predikade i en timme om varför han inte har några vänner längre, och att allt ändras när man blir äldre. Han är bara 2 år äldre än mig men leker som om han är 20 år äldre. Han har bara svårt att inse att han inte har några vänner och att han aldrig har haft det heller. Han är helt enkelt mobbad.
Grattis Alladin på födelsedagen <3

Kommentarer
Postat av: aladdin

taaaaaaaaaaaaaaaaaaack :D <3

2008-12-18 @ 13:12:12
Postat av: Safi

<3

2008-12-18 @ 19:44:43
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0