6 - 7/12 - 08

Jasmin och Ayman kom hit idag från Arvika. De ska stanna kvar här i Uppsala i några dagar och fira Eid med resten av släkten på måndag. Josef följde inte med hans föräldrar hem till oss, som vanligt, han stannade kvar i Sävja hos hans morfar, men bebisen Nasmi kom hit i alla fall. Han är så söt :)



Mina morbröder Mohamed och Mahmoud kom också hem till oss idag. Och idioten Samir :P

Igår när jag träffade Aida så pratade vi om att hon skulle få välja vad hon vill ha i present, eftersom jag lämnade tillbaks halsbandet jag egentligen skulle ge henne. Hon ville ha pengar men jag tycker att det är opersonligt att ge någon pengar i present så vi kom överrens om att jag skulle betala hennes biljett till Lucia Movie Night, så nu har jag reserverat en biljett till henne som hon ska hämta imorgon. Jag ska sitta på rad 13 med Madde och Johanna och Aida ska sitta på rad 5 med några andra. Hittade inte någon plats bredvid oss :/. Hon ska även få en annan present och en överraskningssak som kommer ske den 3 januari. Hoppas hon blir glad och att det blir en lyckad kväll då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0