5 - 6/12 - 08

Idag så har jag varit hos Ghada och Bebisen. Bebisen har tydligen en flickvän på dagis som heter Sharo. Han har även en annan flickvän som heter Livia :P Han kan inte sova på dagis utan att krama om hans "flickvän" Sharo och så brukar han pussa på henne hela tiden medans de kramar om varandra :P han e så söt, så att man vill äta upp honom. Han har börjat härma mig när det gäller ALLT. Om jag skrattar så skrattar han också. Skriker jag på honom så skriker han tillbaks fast jag inte ens fattar vad han säger :P han har lärt sig att skicka släng pussar nu också :)




Min morbror Mahmoud fixade så att jag också kan ringa utomlands gratis från min mobil så jag har pratat med jätte många idag i telefon. Ringde Lollo igen och till min moster Wezdan i Palestina och hon blev skit glad när jag ringde. Senast jag pratade med henne var när jag var i Palestina år 2005. Jag saknar att vara i Palestina med ändå inte. Det är komplicerat. Har även ringt min pappa kanske 10 ggr idag och stört honom. Han är i Egypten och har varit där i 5 månader och ingen vet när han kommer tillbaks.

Vid 22.30 så drog jag till Samir, där Gulperi och Murad var. De skulle kolla på Scary Movie 2, ville inte kolla på den, eftersom jag hatar skräck filmer och den filmen är dessutom äcklig. Så jag gick ner och träffade Aida och satt med henne och pratade utanför porten i en timme typ. Kom hem för en stund sen och har precis pratat klart med 7osam, en vän från Dubai. Han berättade att han kanske skulle komma hit i mars och bo hos oss i en vecka, kanske längre :). Ska gå in och duscha snart och sen gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0