4/12 - 08

Jag ska börja äta nyttigare mat från och med idag. Ska äta 5 frukter varje dag. Jag behöver ändra lite på mina matvanor eftersom jag äter för mycket onyttig mat hela tiden. Plus att man känner sig mycket piggare om man äter frukt och det behöver jag.

Vi hade ingen matte idag och jag orkade inte vara med på idrotten, men jag gick dit i alla fall och skyllde på att jag hade mensvärk fast jag inte ens har det :P. Jag sitter i biblioteket nu med Jasmin. A och Dilek och försöker plugga på läxförhöret jag ska ha idag, men det går inte så bra. Jag fattar ingenting av renässansen.

Jag var inne igår på www.surfthechannel.com och så hittade jag en serie som jag brukade kolla på för länge sen. Den heter Vanished och den gick på 3an för några år sen och jag älskade att kolla på den men det fanns bara en säsong. Så nu under helgen så ska jag bara vara hemma typ och kolla på alla 13 avsnitt. Jag har inget liv, jag vet! Men serien är lätt värd att lägga sin tid på för den är så jävla bra.

Kommentarer
Postat av: Jossra

Du o dina serier :p

2008-12-04 @ 13:18:19
Postat av: Safi

haha jag ska få dig o kolla på Vanished

2008-12-04 @ 13:24:20
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0