3/12 - 08

Idag så ska vi få spela in videon på italienskan för att vi gjorde aldrig det i måndags. Vi gick på skolans modevisning istället, och sen så orkade ingen gå tillbaks till italienskan.

Ikväll så skulle jag till Orange bar, men det kommer inte hända, eftersom har plugg till imorgon och för att det är en onsdag. Orka vara trött imorn i skolan.

Nu har jag i alla fall beställt biljetter till Lucia Movie Night. Madde beställde i Royal först, men så ville inte Mohamed följa med, och Murad ska gå i Spegeln så jag fick reservera om biljetterna till Spegeln istället, så att jag också får gå. Ska till stan idag efter skolan med Madde och hämta biljetterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0