26 - 27/12 - 08

Aida väckte mig idag KLOCKAN 10 och babbla i 20 minuter så att jag inte kunde somna om. Gick in och duscha, fixade mig och drog sen till centrum för att handla till middagen och festen med Aida och Joweria. Gick hem snabbt och sen till lokalen, där vi fixade borden och dukade fint.
Kl 18 så kom Aidas närmaste vänner för att äta. Det bjöds på lasagne, friterad kyckling och injera. Skit gott :) Kl 21 så kom alla andra människor. Jag bestämde mig för att vara kvar på festen, men hjälpte bara till med en massa saker. Festen blev verkligen lyckad och det var skit kul. Här är några bilder från kvällen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: mmm

Aida är vacker som fan!

2008-12-29 @ 21:33:43
Postat av: Safi

Ja det är hon :)

2008-12-29 @ 23:28:26
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0