2/12 - 08

Igår gjorde jag inget speciellt förutom att tvätta.

Aida fyller år den 1 januari, och jag har redan köpt hennes present. Köpte ett halsband med ett öga som skyddar mot det onda ögat, men jag ska lämna tillbaks presenten idag efter skolan eftersom jag fick veta igår att Aida inte tror på att ögat skyddar mot det onda ögat. Fett irriterande för presenten var inte billig, men det är tur att jag kan lämna tillbaks den. Så nu måste jag gå runt på stan tills jag hittar något speciellt till henne, och jag har ingen aning om vad hon önskar sig, men jag hittar något. Ska även fixa en överrasknings sak till henne den 3 januari men det är inget jag kommer berätta om just nu eftersom att Aida brukar läsa min blogg, men de som kommer vara inblandade vet redan vad det handlar om.

Ska snart beställa biljetter till Lucia Movie Night för mig, Mohamed och Madde, så det ska vi gå på, på natten till Lucia. Den pågår från kl 23 till kl 06 ungefär, och då kommer det visas 3 nya hemliga filmer efter varandra, det kommer bli kul, fast man kommer vara helt trött efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0