19 - 20/12 - 08

Vi hade julavslutning idag i domkyrkan. Vi fick lyssna på en massa tal och på lite julsånger. Efter avslutningen så gick jag och Athena till Dragon palace och åt kina buffé. Sedan så träffade jag Johanna och så träffade vi på en massa människor i stan. Jag träffade Sara, en kompis från Tierp, som bor i London nu men som var här på besök. Det var länge sen man träffade henne så det var trevligt :) Jag fick även en present från Johainna idag, tack gumman :) Efter stan så åkte jag och Johanna hem till mig.



Vi bestämde oss för att gå på bio, så vi gick hem till Ghada och fixade två biobiljetter från henne. Hon var i Royal när det var Lucia Movie Night och som alla vet så gick projektorn sönder där så de fick 5 biobiljetter var som ersättning. Eftersom Ghada hade betalat för 5 personer så fick hon 25 biobiljetter. Hon har gett ut hälften, så vi passade på att ta två stycken :)
Vi kollade på filmen Twilight och den var så jävla bra. Den handlade om en tjej som heter Bella som blir kär i vampyren Edward. Den handlade i stor del om förbjuden kärlek mellan en dödlig och en odödlig person.



När filmen var slut så träffade vi Sanna en stund utanför People och sen så åkte vi tillbaks till Gottsunda.
Vi gick förbi Samir en stund för att ge honom en nalle som han kan prata med när han känner att han behöver prata med någon. Nallen ska framställa som hans bästa vän för han behöver vekligen en. Det är så kul att mobba honom för han blir så upprörd fast han försöker dölja det :P. Jasmin var också där, så vi gick ut och promenerade en stund och nu är jag hemma.

Det känns så jävla skönt att det är jullov nu. Det behövs verkligen för det har varit så mycket som har behövs göra i skolan så nu kan man bara slappna av och skita i allt som har med skola att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0