17/12 - 08

Jag har blivit förkyld och har jätte ont i halsen. Igår så köpte jag en halstablett ask för halsen och jag bara några kvar :/  Tvingade mig själv att gå till skolan idag, men vi fick sluta tidigare och det var bra. Nu är det bara 2 dagar kvar tills jullovet börjar :D
Igår så var jag i centrum för att handla, och så träffade jag Peyman, Rafif och Kadir en stund.



Filmen Titanic var på tv 3 igår. Den är verkligen bäst och så jävla romantisk. Jag älskar scenen då Jack och Rose står längst fram i båten och kollar ut. Det är då Celine Dion - My Heart Will Go On spelas och de kysser varandra :)

 

Min kusin Jasmin är tydligen här i Uppsala med hennes söner, så jag kommer antagligen få träffa de idag. Senare så ska jag nog hem till Aida och vara där en stund.
Maddes föräldrar är så söta, de har bjudit mig på julmiddag på annandag jul så ska väl åka till Björklinge då :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah gullunge<3

2008-12-17 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0