15/12 - 08

Jag hade en jätte lång håltimme idag så jag och Wafa gick till stan och åt i Cupido. För 2-3 månader sen så köpte jag ett par skor som jag skulle ha på mig på min fest. Hade de bara på mig i 5 - 10 minuter sen så gick jag barfota resten av kvällen, och det var på grund av att de var för stora. Märkte det lite försent !! Så jag gick till H&M med Wafa och försökte lämna tillbaks de, men det gick inte för att det bara är 30 dagars returrätt. Skorna är jätte fina och jag tycker verkligen om de, men jag kan inte använda de, så nu måste jag hitta ett sätt att sälja dom. Så om någon är intresserad så är det bara att höra av sig. De är i storlek 38. Jag köpte de för 400 kr men jag kan tänka mig att sälja de för 300 kr.

 
 

Efter att vi var i stan så gick jag tillbaks till skolan för att gå på min Engelska B lektion. Efter den lektionen så slutade jag, och då gick jag till stan igen med Johanna den här gången. Hon skulle leta efter en present till Reshwan, hennes pojkvän, så vi gick till flera affärer för att hitta presenten (hon visste redan vad han önskade sig) och till slut efter en timme typ så hittade vi presenten i Bergmans i Dragarbrunnsgallerian, så imorn så ska hon köpa den till honom.
Efter det så gick vi till Clas Ohlsson för att ta present papper därifrån för att Johanna skulle slå in julklapparna hon hade köpt till sin mamma. Johanna kan verkligen INTE slå in julklappar på ett fint sätt :P

Nu e jag hemma och ska gå ner och tvätta snart. ORKA! Min mamma hade köpt en tvättmaskin och en torktumlare för några veckor sen och då sa de i affären att de skulle leverera hem den inom några dagar, och de har fortfarande inte gjort det, så min mamma är där nu för att kolla om hon kan ta med den hem själv utan deras hjälp, så HOPPAS att hon får göra det, för jag har verkligen tröttnat på att springa ner till tvättstugan hela tiden.

Har äntligen lagt in nya låtar på min Ipod, så nu har något nytt att lyssna på :P Har inte orkat lägga in eller ta bort låtar sen jag fick min nya Ipod, och den fick jag på min födelsedag, 21 oktober, av Mohamed.

Grattis Saeda (min morbrors fru) på födelsedagen :D


Kommentarer
Postat av: johanna

de vart ju jätte fint när jag slog in :P

2008-12-15 @ 19:10:35
Postat av: Safi

haha nej men vi kan väl säga så, så att du inte blir ledsen :P

2008-12-15 @ 19:38:35
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0