11/12 - 08

Min klass var idag i landsarkivet i Uppsala, vi fick kolla på gamla arkiv som var 700 år gamla, så fick vi se betygen för författaren som har skrivit boken ondskan. Vi fick veta att alla våra betyg sparas i arkiv och att vem som helst kan kolla på de, när personen har syftet för att forska.
Efter det åkte jag till stan och träffade Yeliz. Yeliz är min kontaktperson, för de som inte vet. Jag träffar henne minst en gång i veckan för att prata med henne om allt möjligt som händer mig. Efter att vi var i stan så åkte vi till Gränby centrum för Yeliz skulle köpa en skjorta där. Jag köpte ett läppbalsam, för jag tyckte om förpackningen :P

 

Jag gjorde mitt italienska prov idag och det gick både bra och dåligt. Det gick bra med gramatiken, men vi skulle skriva ett brev till någon på italienska och då gick det inte alls bra. Hoppas jag får mer än G i alla fall på det här provet :)

Kommentarer
Postat av: Jasmin

mamma har jobbat på landsarkiven :P

ska flytta hem igen snart

2008-12-11 @ 21:26:08
Postat av: Safi

jaha det visste inte jag :P

vaa ska du? har du insett nu att Arvika är tråkigt och Uppsala är mkt bättre? :D

2008-12-11 @ 21:35:53
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0