10/12 - 08

Igår efter skolan så träffade jag Nubia en stund. Hade inte träffat henne på länge så det var kul. Efter gymnasiet så förlorar man kontakten nästan med alla som man brukade umgås med innan gymnasiet, för att tiden räcker inte till för att man ska kunna träffa alla, och det är ju synd att det blir så.
När jag kom hem igår så var det några släktingar här, de från Arvika och några från Uppsala. Diskussionen med Samir om att han inte har några vänner fortsatte igår, han har så svårt att acceptera att ingen vill umgås med honom, förutom Gulperi som är hans flickvän och hans enda vän enligt min morbror som är hans pappa :P
Aida ringde igår så jag gick ner för att träffa henne, hon ville prata om en sak, så vi satt nere i källaren och pratade, för jag orkade inte vara hemma just då.

Jag har italienska prov imorgon, som jag måste börja plugga till nu. Det är mitt sista prov innan lovet, sen så har jag bara en uppsats kvar som jag måste lämna in på måndag. Jag skriver om hemlösheten i Sverige. Efter att jag har lämnat in den så kan jag sluta stressa så mycket inför skolan, då kan jag bara ta det lugnt, och det behövs verkligen.
Jag har även min sista matte lektion imorgon för den här terminen :D nästa termin så har jag matteprov i januari och matte nationella provet i februari. Jag fattar ingenting av matte B, och jag MÅSTE verkligen få G på de här proven eftersom jag har fått IG på alla mina andra matte B prov, så jag ska plugga jätte mycket under lovet.
Vi fick välja våra individuella val idag inför 3an. Hade valt Matte C, men tog bort det, eftersom jag inte ens klarar av Matte B. Jag valde istället italienska steg 3 och en kurs som heter makeup grund, så nu har jag änligen 2500 poäng som man måste ha för att kunna ta studenten.
Nu ska jag till centrum och handla lite saker till hemmet, och sen hem och plugga !!
Grattis Malika på födelsedagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0