Förlovningspresent

Vaknade jättetidigt idag och satte mig vid datorn och googlade på förlovningspresenter. Peyman och Eren förlovar sig den 2 juli och det är svårt att komma på vad man ska ge i present. Efter en stund bestämde jag mig för att ge båda en ansiktsbehandling i salongen Sagokristallen innan förlovningen äger rum och efter ett telefonsamtal med Peyman så bokade jag in en tid åt dom båda. Skönt att ha det klart för sig vad man ska ge i present.



Nu har jag fixat lite med naglarna och omlackerat dom och ska snart iväg och övningsköra i två timmar.

Kommentarer
Postat av: pey

taaaaaaaaaaack fina du!

2011-06-19 @ 03:52:33
Postat av: Safi

Varsåågooooooooood <3

2011-06-20 @ 21:19:49
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0