Madeleine här :)

De va länge sedan jag gästbloggade hos Safsi! Så nu tyckte hon att det var dags. Det var väll det minsann?

Åkte hem till Safsi för att fördriva tiden lite. Var i skolan idag från 12.15-16.00! Har nollning idag vid 19.00 så i stället för att luffa på stan i 100 år åkte jag hit. Skönt! Safsi har gjort mig en tjänst idag som hon aldrig mer ska få göra igen, hihi..

Som sagt har jag börjat på logopedprogrammet och redan är det mycket plugg. 1:a tentan är den 18:e februari! Idag gick vi igenom det första. Oh shit säger jag bara. Detta kommer inte bli lätt, det kan jag lova er! Fonetik och fonemer gick vi igenom idag. Alltså typ talets ljud och artikulation! Ni ska bara se mina anteckningar. Nej, men nog om logoped och skola.

Snart åker Safsi iväg och jag kommer att sakna henne ¨:( Men hon ska få njutas lite åt mig med. Dessutom ska hon köpa min present där, hihi... Jag fyller ju 20 år snart!

Nej, snart ska vi börja dra oss mot stan. Safsi ska åka till Michelle ikväll och jag ska möta upp en av mina klassare och gå tillsammans till den 1:a nollningen som är på Akkis!

Ha en fortsatt trevlig kväll gullisar!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Åå vad roligt med logopedpogrammet :)

fin bild!

2011-01-20 @ 18:10:28
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0