Ledig resten av veckan..

Idag var Sverigedemokraterna i skolan och det var en massa frågor som ställdes, och de blev knäckta. Det slutade med att de gick i förtid för en kille kände sig hotad och ville inte ge mer svar på frågor.

Efter jag slutat gick jag till stan och mötte upp lillebror Murad. Vi handlade skjorta och slips till min student åt honom och sen gick vi och träffade Jossra. Vi gick till Max och åt innan vi tog bussen hem. Kom hem för en stund sen och ska städa lite och få ordning o reda i mitt rum.

Min sista skoldag för den här veckan var idag, så jag är ledig resten av veckan. Imorgon är Slaget mellan Fyrisskolan och Rosendal men kommer nog inte orka ta mig dit. Sover hellre, vilar ut och sparar krafterna till något annat roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0