Fanta är orange cola!

Har varit hemma hos Sesen med Bebisen en stund. Det var ett tag sen jag träffade henne så passade på nu när det är lov. Var ändå i närheten på promenad med Bebisen och han hade kul där när han kollade på alla fiskar.

Bebisen har varit här hela dagen och för en stund sen hörde jag en konversation mellan honom och min mamma.
Det lät ungefär så här:

Bebisen: Jag vill ha cola.

Mamma: Vi har inte cola, men vi har fanta.

Mamma tar ut flaskan och häller ett glas till honom.

Bebisen: Fanta är orange cola.

Ja så kan man väl också säga haha, tycker inte om att han har börjat prata mycket för då inser man att han inte är en bebis längre :/ Vill att han ska vara liten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0